خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

جلسه هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان مازندران برگزار شد/رشد ۶۰ درصدی فروش اتحادیه مصرف فرهنگیان در سال ۹۹

کد خبر : ۱۰۸۹۸۷۷

جلسه هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان مازندران با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون، مدیر امور تعاون اداره کل و اعضای هیئت مدیره در محل این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی امامی مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی فرهنگیان مازندران  در جلسه هیئت مدیره این اتحادیه که با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان در محل این اتحادیه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این اتحادیه و شرکت های تعاونی وابسته به آن همواره در تلاش است که خدمات مطلوبی را به اعضای خود که قشر شریف فرهنگیان می باشند، ارائه نماید.

وی افزود: با برنامه ریزی و تدبیر این اتحادیه شاهد رشد ۶۰ درصدی فروش این اتحادیه در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بودیم.

امامی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف نیز با افتخار توانستیم تقسیم سود ۱۵ میلیارد ریالی داشته باشیم.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان مازندران خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل موفق به رشد حدود ۵۰ درصدی فروش شده ایم.

امامی تاکید کرد: درخواست تسهیلات کم بهره برای این اتحادیه و شرکت های تعاونی وابسته به آن را داریم و خواهان تسریع آن توسط بانک توسعه تعاون هستیم.

کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: حمایت از بخش تعاون را از وظایف ذاتی خود می دانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

اصغری ادامه داد: وجود بانک توسعه تعاون بعنوان تنها بانک دولتی تخصصی این بخش می تواند کمک شایانی برای توسعه آن نماید.

وی با اشاره به رشد سالانه فوق العاده اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان افزود: این اتحادیه در سطح کشور و استان از برترین ها می باشد و هر ساله شاهد ارائه خدمات مطلوب به اعضا و رشد فروش در این اتحادیه و تعاونی های تابعه آن هستیم.

مدیر کل تعاون مازندران تصریح کرد: در این شرایط خاص اقتصادی همه ما باید کارگشا باشید و در جهت حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی کنیم و این مهم در بخش تعاون بیشتر احساس می شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه قانونی به تعاونی ها بیان کرد: در سالهای گذشته همواره بدنبال کمک به تعاونی ها از طریق مراجع مختلف علی الخصوص در زمینه مالیات بر ارزش افزوده بودیم و امید داریم این مهم را با کمک مجلس با هدف حمایت از تعاونی ها به مرحله اجرا برسانیم.

این مسئول با اشاره به ضرورت توجه به آموزش در بخش تعاون تصریح کرد: آموزش های تخصصی مختلفی باید برای تعاونگران تدارک دیده شود علی الخصوص در زمینه قوانین و مقررات کار که به زودی این مهم در سطح استان انجام خواهد شد.

علی باقری مدیر امور تعاون اداره کل نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: حوزه تعاون اداره کل و همچنین ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها تمام تلاش خود را  همواره برای توسعه این بخش انجام می دهند و در این راه به کمک تعاونی ها نیز نیاز دارند.

وی افزود: ارائه خدمت به بخش تعاون از افتخارات همکاران این اداره کل در سطح استان  می باشد و امیدواریم به افزایش سهم این بخش در اقتصاد کمک کنیم.

باقری با تاکید بر ضرورت توجه همه شرکت های تعاونی به سامانه جامع هوشمند تعاون کشور خاطرنشان کرد: همه اقدامات نظارتی و حمایتی از تعاونی ها از طریق این سامانه انجام خواهد شد و تکمیل اطلاعات تعاونی ها در این سامانه ضروریست.

مدیر امور تعاون اداره کل با اشاره بر برگزاری جشنواره تعاونی های برتر در شهریور ماه افزود: شرکت در این جشنواره با شکوه منوط به تکمیل اطلاعات در سامانه جامع هوشمند تعاون کشور می باشد.

رئوف احمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: بانک توسعه تعاون بعنوان تنها بانک دولتی تخصصی بخش تعاون همواره رویکرد توسعه بخش تعاون را دنبال می کند.

وی ادامه داد: تلاش داریم گام های موثری در راستای حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی در بخش تعاون برداریم اگرچه ممکن است ضعف هایی در کارمان باشد اما سعی داریم پیشرفت را در کار خود ببینیم.

احمدی خاطر نشان کرد: تعامل دو طرفه ای باید بین این بانک و شرکت های تعاونی باشد و اطمینان داشته باشید هدف ما کمک به توسعه بخش تعاون است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران تصریح کرد: تعاونی ها اگر ضعفی در شهرستان ها مشاهده می کنند می توانند مستقیما با اینجانب صحبت کنند تا سعی شود مشکلات در کوتاه ترین زمان برطرف گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز