خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری:

دفاع از حقوق شهروندان حق طبیعی اعضای شوراست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۸

دستاوردهای شهرداری مربوط به همه اعضای شورای شهر است. / حق طبیعی کمیسیون فرهنگی شورای شهر است که از برنامه‌های معاون فرهنگی اطلاع داشته باشند.

کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر ساری، با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع گفت: عاشورا‌‌ همان طور که در کلام مقام معظم رهبری آمده است یک حادثه نیست بلکه یک فرهنگ است.

به گزارش ایلنا از ساری، عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه شهردار ساری معاون فرهنگی انتخاب می‌کند در حالی که اعضای کمیسیون فرهنگی شورا در جریان این انتخاب نیستند، افزود: بهر حال ما در کمیسیون فرهنگی وظیفه‌ای جز این نداریم که از حق مردم دفاع کنیم و این حق طبیعی کمیسیون فرهنگی شورای شهر است که از برنامه‌های معاون فرهنگی اطلاع داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه دستاورده‌های شهرداری فقط مربوط به شهردار نیست گفت: دستاوردهای شهرداری مربوط به همه اعضای شورای شهر است.

وی با بیان اینکه وابسته به گروهی نیستم و رای گرفتم که از حق آن‌ها دفاع کنم گفت: ۳۲نفر نیرو در سازمان عمران اخراج شدند درحالی که به شغل خود امید بسته بودند ۲ ماه حقوق نگرفتند، این‌ها حق مردم است که باید در جلسات عنوان شود.

احمدی، دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به درخشش جوانان دانشمند باشگاه مخترعان جوان دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جشنواره سالانه مخترعان جهان در آلمان که ۴۵ کشور جهان حضور داشتند گفت: این جوان‌ها نیاز به حمایت دارند و باید این حمایت‌ها در سطح مطلوب تری انجام شود.

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: شورای چهارم تمام تلاش خود را معطوف به گشودن گره‌های شهر کرده و انصاف نیست فضا‌های کاری آن به گونه دیگری نمایانده شود.

نماینده شورای شهر ساری در سازمان عمران شهرداری ساری نیز در سخنانی، اظهار داشت: گفت: تنها یک فرد از سازمان عمران اخراج شد که اودارای مشکل خاص بود.

در ادامه زلیکانی، عضو شورای شهر ساری گفت: جمع اعضای جدید شورا بیشتر از هر زمان دیگری برای مردم وقت می‌گذارند و همه زندگیشان تحت الشعاع فعالیت در شوراست.

علی‌اکبر زلیکانی با بیان اینکه هر کدام از سخنان ما که به کام دوستان تلخ باشد آن را تبلیغاتی قلمداد می‌کنند، ادامه داد: چهار سال تا انتخابات بعدی باقی مانده و هنوز زود است که حرف‌های تبلیغاتی شروع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز