خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران؛

نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها توسط شورای شهر تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۸۲

شورایاری‌ها نهاد پایین‌دستی شورای شهر هستند، و درخواست می‌کنیم که برای برگزاری این انتخابات کمک‌های لازم انجام شود.

یک فوریت طرح نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها توسط شورای اسلامی شهر تهران و اجرای انتخابات توسط شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری در این جلسه با بیان اینکه خط قرمزها در رابطه با حقوق شورا باید حفظ شود، گفت: نظارت از وظایف ذاتی شوراهاست که باید حفظ شود، اما اجرای این انتخابات را هر نهادی که علاقه‌مند است، می‌تواند در دست بگیرد.

احمد دنیامالی دیگر عضو شورای شهر اظهار کرد: شورایاری‌ها نهاد پایین‌دستی شورای شهر هستند، و درخواست می‌کنیم که برای برگزاری این انتخابات کمک‌های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اما بر سر این موضوع که نظارت برعهده کدام نهاد باشد، هنوز به توافق نرسیده‌ایم و تنها در خصوص زمان برگزاری انتخابات توافق کرده‌ایم.

همچنین مرتضی طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گفت: ما در این دوره برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با دولت و مجلس تعامل داشتیم و شورای حل اختلاف نیز به مصوبه شورا مبنی بر برگزاری انتخابات رای داده و در حال حاضر نیز ستاد شورایاری‌ها با دریافت مجوز برگزاری این انتخابات کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: ما مطرح کردیم هر نهادی که علاقه‌مند است، نظارت را در دست بگیرد و ما مشکلی با این قضیه نداریم. اعضای شورا هم می‌توانند، نظارت خود را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز