خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر خبرداد:

یش بینی تولید بیش از ۳۰۷ هزار تن مرکبات در باغات شهرستان قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۲۷

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر از تولید بیش از ۳۰۷ هزار تن انواع مرکبات از باغات شهرستان قائمشهر در سال‌جاری خبرداد.

علی درویش نیا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر گفت: با توجه به تلاش و همت باغداران و شرایط مساعد جوی، پیش بینی می‌گردد از ۱۸۶۵۰ هکتار باغات مرکبات شهرستان قائمشهر در سال‌جاری بیش از ۳۰۷ هزار تن انواع مرکبات تولید شود.

وی با بیان اینکه میانگین عملکرد تولید پرتقال تامسون در باغات مرکبات این شهرستان حدود ۲۰ تن در هکتار می‌باشد، سطح باغات مثمر انواع پرتقال را ۱۳۰۰۰ هکتار و نارنگی را ۳۰۰۰ هکتار اعلام داشت و تصریح نمود: بخشی از مرکبات(پرتقال) این شهرستان توسط شرکت تعاونی باغداران سبز یاوران و بخشی نیز توسط افراد حقیقی در سطح این شهرستان ذخیره سازی می‌شود.

درویش نیا در ادامه از برگزاری کلاس‌های آموزشی بیمه و بیماری‌های مرکبات، تغذیه مرکبات و… در جهت افزایش سطح علمی بهره برداران در این شهرستان خبر داد و در پایان از بهره برداران خواست برای افزایش تولید در واحد سطح و تداوم اشتغالزایی مولد و تولید پایدار در کلاس‌های آموزشی و ترویجی حضور فعال و موثر داشته و از کار‌شناسان در عرصه تولید بهره کامل را ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز