خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

پیوستن نیروی هوایی به ملت پیروزی انقلاب را رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۲۹

نماینده ولی‌فقیه در مازندران پیشرفت‌های نیروهای مسلح و هوایی را در تاریخ بی‌نظیر دانست و گفت: پیوستن نیروی هوایی به ملت شمارش معکوس پیروزی انقلاب را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار کارکنان پدافند هوایی بابلسر با گرامیداشت دهه فجر و ۱۹ بهمن یادآور اقدام شجاعانه و انقلابی نیروی هوایی ارتش در گسستن از رژیم طاغوت و پیوستن به جریان انقلاب گفت: امروز نظامیان ما دارای عزت بوده و سرباز دین و ولایت هستند.

وی بابیان اینکه بدنه ارتش و نیروهای مسلح ما دینی بوده است، افزود: حضرت امام راحل این مسئله را درک کرد و مردم با گُل از ارتشیان استقبال کردند و گروه خونی ارتش ما با تیپ طاغوتی سازگار نیست و سنخیت روحی ارتش با دین عجین است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: پیوستن نیروی هوایی به ملت شمارش معکوس پیروزی انقلاب اسلامی و رژیم طاغوت را طنین انداخت.

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه یکی از شگردهای دشمنان، آمریکا و انگلیس انجام کودتا از درون نیروی نظامی است ویکی از مهم‌ترین طرح‌های روی میز آنان است، گفت: ولی به دلیل سلامت نیروی نظامی و ارتش جمهوری اسلامی، اجازه نفوذ دشمنان را نمی‌دهند.

وی متذکر شد: امروز آسمان ایران اسلامی توسط پدافند هوایی حفظ می‌شود و نیروی هوایی بسیار مقتدرتر از دیروز است و تمامی نیروهای را در درون آموزش و تربیت کنیم.

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی‌نظیر است، گفت: به برکت تقویت معنویت و روحیه انقلابی شاهد پیشرفت‌های روزافزون خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز