خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران خبر داد:

صادرات بیش از ۹۶ میلیون دلاری استان مازندران به کشور عراق

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۴۹

در شش ماهه نخست سالجاری بیش از ۶۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۶ میلیون دلار از گمرکات مازندران به کشور عراق صادر شد.

در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۶۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۶ میلیون دلار از گمرکات مازندران به کشور عراق صادر شد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد‌پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: کالاهای صادرشده به کشورعراق شامل فرآورده‌های لبنی، نوشابه و آبمعدنی، فرآورده‌های گوشتی، انواع میوه و سبزیجات، مصنوعات چدن و آهن، مصالح ساختمانی و… است.

وی با بیان اینکه عراق به عنوان شریک شماره یک تجاری استان محسوب می‌شود گفت: این کشور به دلیل قرابت فرهنگی و مذهبی، اشتراکات قومی و زبانی استانهای مرزی دو کشور، وجود پروژه‌ها و طرح‌های مختلف ساخت و ساز و… فرصت مناسبی برای حفظ و توسعه همکاری تجاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران با کشور عراق به‌ویژه اقلیم کردستان طی سال‌های اخیر مناسبات اقتصادی خوبی داشته است اظهار داشت: باید با برنامه ریزی جامع و همکاری تعامل دستگاه‌های مسئول و تشکل‌های تولیدی - صادراتی استان در جهت تحکیم و گسترش روابط اقتصادی گام برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز