خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامسر خبر داد:

اختصاص ۵/۴ هکتار زمین برای ساخت دانشکده فنی رامسر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۲

به منظور احداثساختمان جدید دانشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا، چهار و نیم هکتار زمین واقع در دشت جلم کتالم اختصاص داده شد.

رستم زرودی، فرماندار رامسر گفت: طی جلسه‌ای که در مهر ماه ۹۱ با حضور متولیان ارشد کشوری و استانی درباره طرح توسعه باند فرودگاه برگزار شد، مقرر گردید تا دو میلیارد تومان اعتبار به این پروژه از سوی متولیان ساخت فرودگاه اختصاص داده شود.

به گزارش ایلنا از رامسر، فرماندار رامسر در خصوص آخرین وضعیت دانشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرای رامسر که در حریم توسعه باند فرودگاه قرار دارد، اظهار داشت: به منظور احداثساختمان جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا، چهار و نیم هکتار زمین واقع در دشت جلم کتالم اختصاص داده شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری کتالم و سادات شهر آمادگی کامل خود را در جهت پیگیری احداثساختمان جدید دانشکده و صدور پروانه ساخت اعلام کرد.

وی بیان داشت: از دو میلیارد اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه از سوی متولیان ساخت فرودگاه، یک میلیارد تومان به حساب دانشکده ملاصدرا واریز شد و یک میلیارد تومان دیگر نیز قرار شد پس از صدور پروانه ساخت واریز شود که به دلیل وجود مشکلات داخلی دانشکده این امر به تاخیر افتاد.

زرودی اضافه کرد: از آنجاییکه ۲ هکتار از زمین مذکور مسکونی است، هیچ مانعی برای ساخت سازه‌های تیپ وجود ندارد.

فرماندار رامسر در ادامه ضمن اشاره به پیگیری‌های مستمر شهرستان در این خصوص، گفت: این پیگیری‌ها حتی از سوی شورای تامین شهرستان نیز دنبال شد و بزودی شاهد کلنگ زنی ساختمان جدید دانشکده ملاصدرا در دشت جلم کتالم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: جابجایی دانشکده تا تاسیس ساختمان جدید آن، موضوع مهمی بود که در دستور کار شهرستان قرار گرفت و در حال رایزنی هستیم تا یکی از ساختمان‌های دولتی که مناسب با شرایط دانشکده است را به آن اختصاص دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز