خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران:

کاهش سوانح ترافیکی و تسهیل در عبور مرور از مأموریت‌های مهم پلیس راه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۹۰

سرهنگ جهان تاب گفت: کاهش تلفات جاده ای و ارتقای امنیت ترافیکی ، اولویت ماموریت های پلیس راه در استان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب صبح امروز یکشنبه در دیدار با آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تسلیت ایام فاطمیه به نقش پلیس راه در کاهش ترافیک و تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن مواهب الهی از مسافران و گردشگران زیادی برخوردار است و این مهم نقش پلیس را برجسته‌تر می‌کند.

وی بابیان اینکه محورهای مواصلاتی مازندران به دلیل حجم مسافر و گردشگر پذیر بودن به‌ویژه در ایام تعطیلات و مناسب‌های مختلف از بار ترافیکی بالایی برخوردار می‌شود و افزود: در چنین شرایطی نقش پلیس راهور بر کاهش سوانح ترافیکی و کاهش ترافیک و حفظ حریم راه‌ها بسیار مهم است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به خدمات ارزنده پلیس راهور استان در تسهیل در عبور و مرور، انضباط ترافیکی اشاره و صداقت، صیانت را از ویژگی‌های مهم پلیس عنوان کرد و گفت: باهم افزایی و همکاری تلاش می‌کنیم تا زمینه تسهیل درآمد و شد هم ونان را در جاده‌های مازندران فراهم کنیم.

وی حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری زیارت عاشورا و حضور در کلاس‌های عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌هایی نام برد که پلیس راه مازندران در آن شرکت می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز