خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس در دیدار تشکل های کارگری مازندران؛

پیگیر مطالبات و مشکلات کارگران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۵۳۴

در دیدار تشکل های کارگری و نمایندگان بازنشستگان مازندران با دو نماینده مجلس ؛ منتخبان مردم تاکید کردند که پیگیر مطالبات و مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان خواهند بود.

به گزارش " ایلنا" از ساری؛ علی بابایی کارنامی نماینده ساری و رییس فراکسیون کارگری مجلس در دیدار منتخبان کارگران مخابرات مازندران و نماینده کارگران استان با وی؛ تاکید کرد که تحقق عدالت اجتماعی واستیفای حقوق کارگران دو اولویت مهم او وهمکازانش دربودجه ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم بودجه ۱۴۰۱ آرامش وثبات اقتصادی توام با رفاه برای آحاد مردم وبه ویژه کارگران وبازنشستگان را به همراه داشته باشد.

دراین دیدار؛ اعضای شورای اسلامی کارمخابرات مازندران ونماینده کارگران استان با اشاره به مشکلات خصوصی سازی درکشور؛ خواهان تلاش منتخبان مردم برای کاهش آثارسوء خصوصی سازی شدند.

همچنین شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکاء  گلوگاه درمجلس درنشست مشترک اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان بهشهر و مسئولان بیمه و درمان تامین اجتماعی این شهرستان تاکیدکرد؛ به عنوان خادم و نوکر مردم ایران تلاش می کنم گامی در جهت بهبود اوضاع اقتصادی مردم و خصوصا جامعه محترم کارگری و بازنشستگان شریف بردارم و این موضوع را به طور جدی در بودجه ۱۴۰۱ پیگیری خواهیم کرد.

وی مباحثی همچون درمان رایگان و دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را در قالب برنامه عدالت اجتماعی واقتصادی؛ حق کارگران و بازنشستگان دانست و گفت: دربودجه سال آینده قطعا مسایلی مانند حفظ و تقویت اشتغال؛ رشد اقتصادی کشور و بدهی دولت به تامین اجتماعی، مورد نظر خواهند بود.

دراین دیدار دریابیگی مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران،گفت؛ بدهی ۴۵۰۰ میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی؛ حذف ارز۴۲۰۰ تومانی وافزایش سن بازنشستگی جزو دغدغه های مهم کارگران وبازنشستگان است و انتظارداریم نمایندگان محترم مجلس دربودجه سال آینده این مسایل را پیگیری نمایند‌.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان بهشهر نیز با اشاره به هبه بیمارستان شهدای این شهرستان ازسوی تامین اجتماعی در سالهای گذشته؛ خواستار بازگرداندن مالکیت این بینارستان به تامین اجتماعی وارایه خدمات بهداشتی ودرمانی به کارگران و بازنشستگان ازسوی این مرکز درمانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز