خبرگزاری کار ایران

در دیدار تشکل‌های کارگری مازندران با سرپرست اداره کل کار مطرح شد ؛

تشکل‌های کارگری را تقویت کنید / برای ایجاد اشتغال و صیانت از نیروی کار؛ انتظار همکاری داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۷۴

قانون کارجمهوری اسلامی خط قرمز جامعه کارگری است .

به گزارش "ایلنا" از ساری، "نصراله دریابیگی" در دیدار اعضای هیات اجرایی خانه کارگر مازندران با سرپرست جدید اداره کل تعاون وکار این استان در آستانه ۲۹ آبان سالروز تصویب قانون کار با اعلام این مطلب  گفت: آنانی که در جایگاه منتقد و مخالف قانون کار بر طبل اصلاح می کوبند؛ انصاف داشته باشند و بگویند آیا اجازه داده اید که مفاد این قانون اجرایی شود که دم از اصلاح و تغییر قانون کار می زنید؟

این فعال کارگری با اشاره به تاکید قانون کار بر تقویت و تشکیل نهادهای کارگری در واحدهای تولیدی گفت: تشکل های کارگری مشاورین امین کارفرمایان هستند پس چه دلیلی دارد که با موانع و مشکلات فراوان مواجه شوند؛ چرا به جای طرح بحث اصلاح قانون کار بر اجرایی شدن مفاد آن تاکید نمی کنید؟

دریابیگی  گفت: مراتب اعتراض خودمان را به هرگونه تعرض به قانون کار اعلام خواهیم کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران خواستار حمایت همه جانبه اداره کل کار استان از تشکل های کارگری گفت: روزی که به مازندران آمدم و افتخار خدمتگذاری به جامعه کارگری را پیدا کردم آمارتشکل های کارگری درحد صفر بود وهمان ایام با تشکیل انجمن ها وشوراهای کارگری گام  بزرگی را در استان برداشتیم.

او با بیان این مطلب که به تمام تفکرات و جناح ها احترام می گذاریم؛ گفت: برای دفاع ازحقوق حقه کارگران با هیچ فرد و گروهی مصالحه نخواهیم کرد.

در این دیدار"باقری" سرپرست جدید اداره کل تعاون و کار استان مازندران از نقش مهم تشکل های کارگری در پیشبرد اهداف ادارات کار و مدیران واحدهای تولیدی سخن گفت و افزود: بابد اذعان داشت که مازندران تشکلهای کارگری تاثیرگذتر و قابل احترامی دارد و با همکاری وهمراهی آنان می توان خدمات شایسته ای به جامعه و کارگران و کارخانه ها ارایه کرد.

سرپرست اداره کل تعاون و کار مازندران ترویج فرهنگ سه جانبه گرایی و تقویت تشکل های کارگری وحفظ وصیانت ازنیروی کار را ازجمله اهداف این مجموعه ذکرکرد و گفت: همه وظیفه داریم در راستای ایجاد اشتغال گام برداریم و انتظار کمک و همراهی تشکل های کارگری را داریم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز