خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار عنوان کرد:

دولت با پرداخت تسهیلات 60 ماهه از واحدهای تولیدی مشکل دار حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۹۶

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار گفت: دولت با پرداخت تسهیلات با بازپرداخت 60 ماهه از واحدهای مشکل دار حمایت می‌کند، منوط به اینکه این واحدها با توجه به مشکلات واحد تولیدی، طرحی برای بازگشت به چرخه تولید ارائه دهند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه ستاد تسهیل استان به ریاست منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استاندار، با حضور مدیران دستگاه های اقتصادی و بانک ها در سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد.

حبیبی در این جلسه بیان کرد: هنر ما مدیران، رونق تولید است. در حوزه تولید هنر ما این است واحدهای تولیدی مشکل دار را به عرصه تولید بازگردانیم. اگر بتوانیم در این امر فعال باشیم، توانسته ایم شعار سال را تحقق بخشیم.

وی گفت: توقع تمام حوزه‌های تولید، ارائه راهکارهای مناسب جهت روتق تولید است و باید تمام تلاش ما این باشد که به تولید کمک کنیم.

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد: در همین راستا شورای اقتصادی استان، به طور مستمر برگزار می شود که مصوبات اثرگذاری برای این امر اجرا شده که در بحث ماده 127 ماده قانون، که دولت با پرداخت تسهیلات با بازپرداخت 60 ماهه از واحدهای مشکل دار حمایت می کند منوط به اینکه این واحدها با توجه به مشکلات واحد تولیدی، طرحی برای بازگشت به چرخه تولید ارائه دهند.

حبیبی عنوان کرد: واحدهای تولیدی باید برنامه مناسب برای رفع مشکلات واحد خود را ارائه دهند و این برنامه مورد تایید قرار گیرد که از نظر ما اتاق بازرگانی این صلاحیت تشخیص را دارد که پرداخت تسهیلات با بررسی مشکلات و طرح ارائه شده از سوی واحد تولیدی از سوی اتاق بازرگانی انجام شود.

وی افزود: همچنین به کارگروه ها و ستادهای تسهیل اجازه داده می شود که بنگاههای تولیدی مشکل دار اگر طرح ارائه دهند نسبت به تعلیق یکساله دستگاه ها که علیه آنها انجام شده می توان تجدید نظر کرد.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به واحد تولیدی مینا چینی اضافه کرد: تمام مسایل موجود واحد تولیدی مینای قزوین، ظرف دو هفته مورد بررسی قرار گیرد و یک برنامه اجرایی از سوی این شرکت ارائه شود تا با بررسی این مشکلات و رفع آنها  این واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردد.

حبیبی گفت: در خصوص معدن مس طارم که یک سرمایه گذاری 800 میلیارد تومانی است و برای 1500 نفر ایجاد اشتغال کرده، در طول هفته جاری بازدید از روند افتتاح آزمایشی آن با حضور استاندار بازدید خواهیم داشت. همچنین با استان زنجان مکاتباتی انجام شود تا مشکلات حمل ونقلی آن برطرف شود تا با نگاه مثبت این کارگروه مصوبه مانده تسهیلات بانک صنعت و معدن اجرا و تسهیلات پرداخت شود و این واحد بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز