خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

تولید ثروت یکی از نیازهای اساسی مازندران محسوب می شود/ توجه به جمع آوری آبهای سطحی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۳۸۷

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تولید ثروت را یکی از نیازهای ضروری استان دانست و گفت: تحقق این مهم مستلزم ایجاد کارآفرینی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، غلامرضا شریعتی صبح پنجشنبه در آیین معارفه سید محمود حسینی پور استاندار جدید مازندران، تولید ثروت را یکی از نیازهای ضروری استان دانست و گفت: تحقق این مهم مستلزم ایجاد کارآفرینی است.

وی افزود: راه علاج مشکلات این کشور اقتصاد مقاومتی است و بخش کشاورزی در تحقق این موضوع نقش بسیار مهمی دارد و البته باید مشکلات و موانع این حوزه را مرتفع کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: استان مازندران در حوزه های مختلف از ظرفیت های خوبی برخوردار است اما برخی موانع موجب می شود تا هدف مورد نظر انجام نگیرد بر ضرورت رفع موانع در این بخش تاکید کرد.

شریعتی گفت: انتظار می رود در فصل جدید مدیریتی استان، از ظرفیت های جوانان و نخبگان بهره گیری شود.

وی ادامه داد: حضور مازندرانی را در جبهه های حق علیه باطل بویژه در غرب کشور از دیگر ظرفیت های استان است که به زعم من بسیاری از رشادت های مازندران در غرب کشور خوب بازگو نشد.

شریعتی بر ضرورت مهار و جلوگیری از هدررفت آب در استان تاکید کرد و گفت: مازندران در این بخش مشکلات جدی دارد اگر این موضوع به خوبی در این بخش اعمال شود مازندران می تواند با کشت دوباره برنج خودکفا شده و نیاز به واردات نداشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه را 20 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و خواستار توجه جدی به این موضوع شد.

وی افزود: امروز طرح های خوبی در حوزه اشتغال شامل پتروشیمی امیرآباد و شهرک صنعتی شهید سلیمانی اجرا شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز