خبرگزاری کار ایران

به بهانه انتصاب استاندار جدید و رفتار برخی رسانه ها و صاحبان قلم؛

هم قطاران؛بهتر نیست مشکلات مازندران را فهرست کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۲۸۹

طبق معمول و با معرفی نماینده عالی دولت در استان مازندران؛ برخی شبکه ها و رسانه های مجازی شروع کرده اند به بیان مطالبی که متاسفانه نه درشآن رسانه است و نه در شان اهالی قلم! و بهتر است بگوییم تمجیدها و ستایش ها!

به گزارش ایلنا، سرانجام استاندار مازندران تعیین و از دولت رای اعتماد گرفت! استانداری نسبتا جوان که اصالت مازندرانی دارد!  "سید محمد حسینی پور نوری" نه در فهرست های مطرح گمانه زنی ها بود و نه منتخب مجمع نمایندگان استان بود.

طبق معمول و با معرفی نماینده عالی دولت در استان مازندران؛ برخی شبکه ها و رسانه های مجازی شروع کرده اند به بیان مطالبی که متاسفانه نه درشآن رسانه هست و نه در شان اهالی قلم! و بهتر است بگوییم تمجیدها و ستایش ها!

نگارنده این سطور اعتقاد دارد که آقای استاندار، پیش از آن که نیازی به تعریف و تمجید و حمد وثنا داشته باشد؛ توقع دارد رسانه ها و آنانی که ادعا دارند چشم و گوش مردم استان هستند؛ به بیان مشکلات استان پرداخته و راهکارها و راهبردهای کارشناسانه ارایه کنند تا این که ...

هم قطاران محترم در عرصه اطلاع رسانی به خوبی شرایط حساس کنونی کشور و استان را رصد نموده و نیک می دانند که نقاط قوت و ضعف مازندران ثروتمند و در عین حال فقیر کدام ها هستند!

استاندار جدید مازندران اگر چه اهلیت مازندران را دارند اما گستره و حجم مشکلات استان به قدری پیچیده و زیاد است که پرداختن به هریک از آنها مستلزم داشتن اطلاعات کافی است و چه منبعی مطمئن تر از رسانه ها و صاحبان قلم و نخبگان و کارشناسان!

حال که دولت تحول خواه به مدیری از خطه استان اعتماد کرده و زمام امور را به او سپرده اند؛ همت کنیم و به عنوان مشاوران امین؛ به جای مخدوش کردن اذهان و آسمان و ریسمان کردن، تصویری روشن و امید بخش را در منظر نگاه استاندار جدید قرار دهیم و استاندار تازه نفس را در حل مشکلات و برداشتن موانع توسعه مازندران همراهی کنیم.

تلاش نکنیم که خودمان را به آقای استاندار نزدیک کنیم؛ به هر نیتی! همت کنیم هنرمندانه پرونده مشکلات و راهکارهای توسعه مازندران را بگشاییم و استان زیبا و مستعد مان را در مسیر پیشرفت و خروج از بن بست ها قرار دهیم.

قطعا  استاندار مازندران، متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست! وی با اهدافی مشخص و دغدغه هایی قابل احترام به استان آمده و هم غم اشان این است که استان مازندران به ریل پیشرفت بازگردد و بی شک همدلی و اتحاد تمامی گروها و تشکل ها و همراهی مسئولان و مدیران استانی، این روند را شتاب خواهد بخشید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز