خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مدیریت پایدار باید در تمامی فعالیت‌های عمرانی استان لحاظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۱

از ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص بلایای طبیعی بهره گیری شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: از ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص بلایای طبیعی بهره گیری شود.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه برخی بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی را می‌توان با مدیریت پایدار مهار نمود، بیان کرد: مدیریت پایدار و نگرش یکپارچه به اقدامات باید در تمامی فعالیت‌های عمرانی استان مجدانه لحاظ شود.

فلاح با تاکید بر اینکه بحران‌های منطقه‌ای موثر بر حوادثطبیعی باید بررسی کار‌شناسی و بر اساس اولویت طبقه بندی شود، تصریح کرد: موضوع مطالعه و تحقیق در خصوص حوادثطبیعی به طور جدی و مستمر در دستور کار همه دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

وی سیل را یکی از مهم‌ترین حوادثغیر مترقبه و طبیعی در استان دانست که می‌توان با اقدامات فنی به مدیریت آن پرداخت و اذعان داشت: با اقدامات پیشگیرانه ازجمله آبخیزداری، مهندسی رودخانه‌ها و ممانعت از احداثمسکن در حاشیه رودخانه‌ها می‌توان به مقابله با سیل پرداخت.

استاندار ادامه داد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر از روند اجرای پروژه‌ها در راستای پیشگیری از بروز واقعه سیل، بازدید و نسبت به مدیریت منابع سوخت در زمستان اهتمام مجدانه داشته باشند.

فلاح با اشاره به اهمیت تامین منابع سوخت و نحوه بهینه مصرف در زمستان از سوی مردم، خاطر نشان ساخت: باید آموزش‌های ضروری در این خصوص به مردم استان داده شود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: اقدامات و تاکیدات لازم در جهت تامین سوخت استان در سال جاری صورت پذیرفته است.

فلاح تصریح کرد: از ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص بلایای طبیعی بهره گیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز