خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

سیل زدگان بهشهری از کمک بلاعوض ۱۰ میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۹۵

سیل زدگان بهشهری برای جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از سیل، از کمک بلاعوض ۱۰ میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند.

استاندار مازندران گفت: سیل زدگان بهشهری برای جبران بخشی از خسارت های ناشی از سیل، از کمک بلاعوض ۱۰ میلیون ریالی بهره مند می شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد مدیریت بحران بهشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این که سیل زدگان بهشهری برای جبران بخشی از خسارت های ناشی از سیل، از کمک بلاعوض ۱۰ میلیون ریالی بهره مند می شوند، خبر داد: این کمک ها تا ظهر فردا از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مازندران میان حادثه دیدگان توزیع خواهد شد.

فلاح بر لزوم تامین آب معدنی برای برخی منازلی که در حادثه سیل اخیر دچار قطعی آب شده اند از سوی جمعیت هلال احمر تاکید کرد و یاد آور شد: لازم است تا زمان تکمیل و ترمیم منازل تخریب شده، نیازهای معیشتی این خانواده ها شامل نیازهای اولیه و برخی اقلام ضروری توسط ارگان های مربوطه تامین و در اختیار آن ها قرار گیرد.

استاندار مازندران خاطر نشان ساخت: باید مردم احساس کنند که دولت عزم جدی در رفع مشکلات آنان و جبران خسارت ها دارد و برای رفع این کمبودها از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

فلاح افزود: بنیاد مسکن مصالح لازم را برای مرمت منازل آسیب دیده در اختیار مردم قرار دهد.

مقام عالی دولت در مازندران هم چنین بر لزوم مهلت دادن به خانواده هایی که از تسهیلات سیل سال ۹۱ بهره مند شدند، تاکید کرد و اظهار نمود: علاوه بر انجام این کار، پرداخت تسهیلات به سیل زدگان سیل اخیر باید در دستور کار مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

وی به فرا رسیدن ایام امتحانات دانش آموزان اشاره کرد و تصریح نمود: متاسفانه در جریان سیل اخیر و به همراه لوازم و اسباب منزل سیل زدگان، کتب و لوازم درسی دانش آموزان نیز از میان رفت که لازم است آموزش و پرورش با آمارگیری فوری و تهیه بسته آموزشی مورد نیاز، این مشکل و دغدغه دانش آموزان و خانواده های آنان را بر طرف کند.

استاندار مازندران هم چنین بر لزوم اجرای سدسرشاخه گیر در بالادست رودخانه برزو فراش محله بهشهر تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح با محدودیت بودجه مواجه نیست و لازم است با توجه به نقش مهمی که در جلوگیری از سیل دارد در مدت زمان بسیار کوتاه احداثشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز