خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوای اسلامی:

مدیریت در عرصه اداری لرستان باید حرفه‌ای باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۲

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوای اسلامی گفت: شیوه مدیریت در استان لرستان با توجه به استان هایی که از مردم آنان از رفاه بیشتری برخودار هستند، به طور یقین متفاوت تر است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوای اسلامی گفت: شیوه مدیریت در استان لرستان با توجه به استان‌هایی که از مردم آنان از رفاه بیشتری برخودار هستند، به طور یقین متفاوت‌تر است.

به گزاش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الله سوری عصر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان افزود: از آنجا که ما در برابر مردم مسوولیت سنگینی داریم به همین منظور باید جهت توجه بیشتر به لرستان نیز اقدامات اساسی صوت گیرد.
وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در لرستان افزود: وظیفه ما در برابر مردم این استان به ویژه در راستای ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی جوانان بسیار سنگین‌تر است و باید اقدامات بیشتری انجام دهیم.
وی تصریح کرد: شیوه مدیریت در استان لرستان با توجه به استان‌هایی که از مردم آنان از رفاه بیشتری برخودار هستند، به طور یقین متفاوت‌تر است.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش جدی داشته باشند، ‌ اظهار داشت: اموز مدیریت در عرصه اداری استان لرستان باید مدیریت حرفه‌ای باشد.
سوری افزود: با توجه به وضعیت فعلی کشور در حوزه سیاسی و اقتصادی که کشور را به بن بسته رسانده و دولت جدید با حجمی از مشکلات وارد عرصه شده، ‌ باید تلاش جدی در این عرصه صورت گیرد تا بخی از مشکلات در این حوزه نیز برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز