خبرگزاری کار ایران

بعد از ۶ ماه:

رنگ آبی کرونایی به مازندران برگشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۷۸۱

بر اساس نتایج تازه‌ترین ارزیابی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی قرار گرفتند.

  به گزارش خبرگزاری ایلنا، در تازه‌ترین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از روز شنبه ۱۰ مهر در مازندران ۵ شهرستان استان در وضعیت آبی، ۱۶ شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار می‌گیرند.

شهرستان‌های میان‌دورود، سیمرغ، فریدون‌کنار، عباس‌آباد و کلاردشت در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک در وضعیت آبی قرار می‌گیرند.

شهرستان‌های بهشهر، نکا، ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، گلوگاه و بابلسر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستان رامسر همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

مازندران از شروع موج چهارم کرونا که در تاریخ ۱۳ فروردین‌ماه امسال با ورود رنگ قرمز به شهرستان قائم‌شهر آغازشده بود دو موج پی‌درپی را پشت سر گذاشت و در این مدت رنگ آبی از نقشه مازندران محوشده بود.

موج پنجم کرولا که از ۳۰ خرداد در مازندران  هم‌زمان با سایر نقاط کشور با افزایشی شدن تعداد مجموع بستری‌شدگان آغازشده بود و تا ۲۱ مرداد نیز این روند افزایشی مشاهده شد، در یک ماه گذشته روندی کاهشی را طی کرده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز