خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

دانش آموزان نقش اصلی را رشد پایدار جامعه ایفا می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۷

دانش آموزان باید با سیر مراحل علم و دانش، دروازه های رشد و ترقی را در راه خدمت به میهن اسلامی بپیمایند.

ایلنا: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانش آموزان باید با سیر مراحل علم و دانش، دروازه های رشد و ترقی را در راه خدمت به میهن اسلامی بپیمایند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمد علی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دبیرستان شهید بهشتی(سمپاد) از همکاری و همدلی همه مسئولین استانی و شهرستانی در اجرای این طرح بزرگ تقدیر کرد و افزود: باید با استفاده بهینه از ظرفیت خیرین و منابع مالی منطقه ای، ملی درآمد ها را بالا برده و در رشد و توسعه کشور سهیم باشیم.

وی با بیان این که رشد، توسعه و توسعه پایدار، سه موضوع مهم و اساسی در روند توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شوند، تصریح کرد: مطلوب ما زمانی است که رشد پایدار داشته باشیم و در این محور، دانش آموزان نقش اصلی را ایفا می کنند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانش آموزان باید با اخلاق حسنه و سیر مراحل علم و دانش دروازه های رشد و ترقی را در راه خدمت به میهن اسلامی بپیمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز