خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ارتقای رتبه آموزش و پرورش مازندران در نرخ رشد فعالیت‌های نانو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۲

مازندران در چهارمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو، توانست با ارتقای ۲۱ رتبه(بالاتر نسبت به المپیاد سوم)، بیشترین نرخ رشد فعالیت را به خود اختصاص دهد.

باشگاه نانو پس از برگزاری آزمون چهارمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، رتبه کسب شده توسط هر استان را با رتبه دوره قبل مقایسه نموده که استان مازندران توانسته است با اختلاف ۲۱ رتبه، بیشترین نرخ رشد فعالیت را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا از ساری، مصطفی عابدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش استان با توجه به ارتقا کسب نموده در المپیاد چهارم نانو از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو هدیه نقدی دریافت نمود.

وی افزود: مازندران در چهارمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو، توانست با ارتقای ۲۱ رتبه(بالا‌تر نسبت به المپیاد سوم)، بیشترین نرخ رشد فعالیت را به خود اختصاص دهد و اعتبار یک میلیون تومانی استفاده از امکانات آزمایشگاهی فناوری نانوی ایران را از آن خود کند.

عابدی تصریح کرد: باشگاه نانو پس از برگزاری آزمون مرحله اول چهارمین المپیاد دانش‌آموزی نانو و مشخص شدن نتایج ارزیابی استان‌ها، رتبه کسب شده توسط هر استان را با رتبه دوره قبل(المپیاد سوم) مقایسه نموده که نتیجه در این مقایسه استان مازندران توانسته است با اختلاف ۲۱ رتبه در دوره المپیاد، بیشترین نرخ رشد فعالیت را به خود اختصاص دهد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ضمن تقدیر از همکاران خود در دبیرخانه استان یادآور شد: دبیر خانه المپیاد نانو در اداره کل آموزش و پرورش استان در معاونت آموزش متوسطه(گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه) مستقر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز