خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران:

37 پایگاه اسکان نوروزی در استان مازندران آماده پذیرش مسافران فرهنگی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۵۷۱

پیش بینی می گردد در ایام نوروز 1394 روزانه قریب به 20 هزار مهمان در ستاد آموزش و پرورش اسکان پذیرش شوند.

420 مدرسه استان با 3 هزار 320 کلاس آماده میزبانی از میهمانان نوروزی در مازندران می باشد .

سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در گفتگو با ایلنا،گفت: 420 مدرسه استان با 3 هزار 320 کلاس آماده میزبانی از میهمانان نوروزی در مازندران می باشد.

وی با بیان این که از مجموع کلاس های پیش بینی شده در چهار گروه درجه بندی شده، 244 کلاس در گروه ویژه و یکهزار و 60 کلاس مجهز بوده و در گروه الف قراردارد تصریح کرد: مازندران از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز به مهمان نوروزی اسکان خواهد داد.

قاسمی با اشاره به این که امسال نیز ثبت نام اینترنتی جهت رزرو اتاق تا بیستم همین ماه صورت گرفت افزود : پیش بینی می گردد در ایام نوروز 1394 روزانه قریب به 20 هزار مهمان در ستاد آموزش و پرورش اسکان پذیرش شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به این که ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مازندران در سال گذشته بیش از 250 هزار مسافر پذیرش نمود یادآور شد: مراجعین در زمان اسکان با در دست داشتن کارت شناسایی به آدرس ستاداسکان آموزش و پرورش شهرستان مورد نظر به صورت حضوری مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد : ستاد اسکان استان مازندران همچنین از ظرفیت های اردوگاه های شهید چمران و شهید میرزاکوچک خان رامسر ، اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار، اردوگاه شهید باهنر آمل، اردوگاه دانش آموزی جوانه ها و بادله ساری، اردوگاه امام خمینی ( ره ) نکا و مجتمع آموزشی رفاهی خزرآباد ساری در امر پذیرش مسافر  استفاده خواهد نمود.

سید علی قاسمی به تجهیز و آمادگی 10 مرکز بهداشتی درمانی اشاره کرد و گفت: این مراکز به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و بیماران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 37 پایگاه اسکان در شهرستان ها و مناطق استان آماده پذیرش مسافران هستند تصریح کرد : تدارک برپایی نمایشگاه جهت معرفی آداب ، فرهنگ بومی و منطقه ای و سوغات مخصوص مازندران ( ازقبیل غذاهای سنتی ، صنایع دستی و ... ) در محل های پذیرش  اسکان مسافر دیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز