خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

آغاز فعالیت ۴۲ پایگاه اسکان مسافران فرهنگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۳۱

فرهنگیانی که در ایام نوروز سال ۹۳ قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه ۹۲ لغایت دوازدهم فروردین ۹۳ می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند.

سید علی قاسمی گفت: از همه ظرفیت های استان برای میزبانی مناسب میهمانان محترم نوروزی از سراسر کشور استفاده می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: از همه ظرفیت های استان برای میزبانی مناسب میهمانان محترم نوروزی از سراسر کشور استفاده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به تجهیز و آمادگی ۱۰ مرکز بهداشتی درمانی در شهرهای ساری، بابل، آمل، بهشهر، بابلسر، تنکابن، شیرگاه، نور، نکا، قائمشهر و چالوس اشاره کرد و گفت: این مراکز به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و بیماران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

قاسمی تصریح کرد: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال ۹۳ قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه ۹۲ لغایت دوازدهم فروردین ۹۳ می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند.

وی با بیان این که در سال گذشته آموزش و پرورش استان پذیرای ۱۹۰ هزار مهمان در ایام تعطیلات نوروز بوده است خاطر نشان ساخت: امسال پیش بینی می گردد روزانه بیش از ۲۰ هزار مسافر در ایام نوروز پذیرش شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: کار ستاد اسکان فرهنگیان از امروز ۲۸ اسفند آغاز شده و فرهنگیان سراسر کشور می توانند با مراجعه به پایگاه های اسکان در ۳هزار و ۳۴۰ کلاس پذیرش شوند.

قاسمی گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر سفر زائران علی بی موسی الرضا(ع) و همچنین برخورداری از اقلیم مناسب و وجود دریای مازندران همه ساله پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد و به همین دلیل همه ۳۲ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش افتخار میزبانی مسافران بخصوص میهمانان فرهنگی سراسر کشور را دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۲ پایگاه اسکان آماده پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز