خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

چهره مازندران نیازمند تغییر است / غرب، شرق و مرکز مازندران برای ما یکی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۸۹

غرب، شرق و مرکز مازندران برای ما یکی است و اولویت‌ها بر اساس نیازها و توانمندی‌ها دنبال خواهد شد. / حماسه اقتصادی با تفکر و مدیریت جهادی باید دنبال شود.

استاندار مازندران گفت: حماسه اقتصادی با تفکر و مدیریت جهادی باید دنبال شود.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه تنکابنی، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: حماسه سیاسی با اقتدا به حماسهٔ سترگ شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تحقق پذیرفت.

استاندار با بیان این نکته که امروز تحقق حماسه اقتصادی به صورت یک رسالت بزرگ برای مردم مومن ایران اسلامی درآمده است، عنوان کرد: مردم مومن و انقلابی مازندران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نشان دادند که پیرو محض فرامین رهبر معظم انقلاب و دلداده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: حماسه اقتصادی با تفکر و مدیریت جهادی باید دنبال شود.

فلاح با اشاره به اینکه من یک جهادگر انقلابی‌ام و با تفکر جهادی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، اذعان نمود: چهره مازندران باید تغییر کند و شما مردم انقلابی نشان دادید که سزاوار و آماده تغییر هستید.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه استعدادهای مازندران باید شناخته و فعال شود، گفت: غرب، شرق و مرکز مازندران برای ما یکی است و اولویت‌ها بر اساس نیاز‌ها و توانمندی‌ها دنبال خواهد شد.

استاندار بیان کرد: در جهت اعتلا و توسعه همه جانبه مازندران دست همه سرمایه گذاران دوستدار انقلاب و نظام و شکوفایی ایران اسلامی را به گرمی می‌فشاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز