خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران، در دیدار نیروهای یگان حفاظت هوایی فرودگاه ساری؛

امنیت پرواز یکی از مصادیق مهم امنیت هر کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۶۹

خلاقیت این نیرو در کادر سازی، آموزش نیروها و وجود انگیزه و اعتقاد در کارها موید ظرفیت و توانمندی سپاه پاسداران است.

استاندار مازندران گفت: حضور سپاه پاسداران در عرصه های خطیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش و جایگاه این نهاد جهادی در تامین امنیت کشور، بارز و غیر قابل انکار است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در دیدار نیروهای یگان حفاظت هوایی فرودگاه ساری، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام یگان حفاظت امنیت پرواز کشور، بیان داشت: در صحنه های مختلف در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و کیان کشور، سپاه پاسداران همواره به عنوان نخستین نیروهای حاضر در میدان است.

فلاح با اشاره به این که تا سال ۶۳ شاهد اتفاقات فراوانی در پروازهای کشور بودیم که به برکت حضور سپاه و جان فشانی شهدای گران قدر این نهاد، متوقف و کنترل شد، افزود: صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و سپردن این ماموریت خطیر به سپاه، موید نقش آفرینی موثر این نهاد جهادی است.

وی با بیان این که امروزه امنیت پرواز از بارزترین مصادیق امنیت یک کشور است، خاطر نشان ساخت: امروزه دشمنان انقلاب، تبلیغات فراوانی را در جهت نا امن جلوه دادن کشور انجام می دهند، لیکن فضای امن کشور و فرودگاه ها و خطوط پرواز های هوایی امن که به یمن تلاش نیروهای سپاه پاسداران و نهادهای انتظامی و امنیتی حاصل شده، نیرنگ بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده است.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این که سازمان بین‌المللی هوانوردی موسوم به ایکائو درجه ممتاز را به امنیت پرواز ایران اسلامی اعطا نموده که نشانگر جایگاه مدیریت سپاه در این عرصه است، تصریح نمود: عدم بروز اتفاق ناخوشایند در صحنه هوایی کشور از سال ۶۳ تا کنون، نشانگر کار آمدی و ایفای مطلوب نقش سپاه پاسداران در این عرصه و دیگر عرصه های نظام است.

استاندار مازندران، با بیان این که سپاه پاسداران همیشه یک تشکیلات نوآور و درون زا بوده که با بهره گیری از امکانات موجود، زایش و خلاقیت داشته است، گفت: خلاقیت این نیرو در کادر سازی، آموزش نیروها و وجود انگیزه و اعتقاد در کارها موید ظرفیت و توانمندی سپاه پاسداران است.

فلاح، بر استمرار آموزش ها و رزمایش ها در راستای حفظ و تقویت آمادگی نیروهای امنیتی و انتظامی تاکید کرد و یاد آور شد: سپاه پاسداران و نهادهای انقلابی امنیتی و انتظامی همواره در جهت حل مشکلات کشور، تحول گرا بودند و انگیزه و اعتقادی که در این نهادها وجود دارد موجب پویایی و استمرار آن هاست.

در این دیدار هم چنین سرهنگ بالویی، فرماندهی یگان حفاظت فرودگاه ها ساری نیز به ارایه گزارش از اقدامات این یگان در ۹ ماهه ی نخست سال جاری پرداخت.

وی میانگین پرواز در فرودگاه ساری را ۱۲۰ تا ۱۶۰ پرواز داخلی و خارجی در ماه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز