خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار اصفهان:

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۴

با حکم استاندار اصفهان، حمیدرضا وطن خواه به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان معرفی و از زحمات محمد علی احمدی تقدیر شد.

ایلنا: استاندار اصفهان، در جلسهٔ تودیع و معارفه مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری با اشاره به سمینار استانداران کشور در تهران گفت: آنچه که در طول دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی می‌ماند، دوستی، برادری و وحدت است که بین تمام خدمتگزاران ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور با اشاره به نامگذاری امسال به نام «حماسهٔ سیاسی - حماسه اقتصادی» گفت: حماسه کلمهٔ بسیار بزرگی است و بار معنوی زیادی دارد که با بینش کامل و آینده نگری و شناخت مردم، از سوی مقام معظم رهبری به کار برده شد.

زرگرپور افزود: تقدم حماسهٔ سیاسی بر حماسهٔ اقتصادی که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد کاملا حکیمانه بوده است به طوری که در انتخابات ۲۴ خرداد تحقق یافت و مردم آماده‌اند تحقق حماسهٔ اقتصادی را نیز شاهد باشند.

استاندار اصفهان عنوان نمود: مردم در انتخابات ۲۴ خرداد مطالبات و حرف‌های جدیدی داشتند که در شعارهایی دکتر روحانی تجلی یافت.

زرگرپور با تأکید بر اینکه تغییر و تحول در مدیریت‌ها کاملا معقول و منطقی است؛ تصریح کرد: اگر نیت خدایی و در جهت تکامل باشد تمام این تغییر و تحولات یک نعمت الهی و خداپسندانه است.

وی در ادامه یادآور شد: شعار اصل بر پایداری نیرو‌ها همچنان پابرجاست و چهارشرط اعتدال، تخصص، تجربه و تعامل محور اساسی در انتخاب مدیران است.

رسول زرگرپور با تاکید بر اینکه کار‌ها باید با همدلی، همکاری و تعامل صورت پذیرد، اظهار داشت: مدیران در جهت تعامل و پیش بردن نیازهای مردم بکوشند.

وی با اشاره به اینکه اگر شاخص‌ها و ملاک‌ها مشخص شود تمام این تغییرات با یک منطق صورت می‌گیرد، اذعان داشت: من تمام پیشنهاد‌ها را می‌پذیرم و با شاخصهای خود تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنم.

وی با تشکر صمیمانه از زحمات و تلاش‌های مدیرکل سابق یادآور شد: ایشان در موقعیت‌های حساس، شرایط را مدیریت و هدایت نمودند که این امر توشه‌ای برای آخرت ایشان خواهد بود.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: ایشان از مدیران با اخلاق، متواضع و متدین هستند و در جایگاه‌های دیگر از ایشان دعوت به همکاری می‌کنیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی استاندار اصفهان، حمیدرضا وطن خواه با توجه به تعهد، تخصص، تجربه و مشی اعتدال ایشان به سمت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان منصوب شد.

استاندار اصفهان در این حکم نشاط سیاسی، برقراری محیط تضارب افکار، ایجاد فضای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و مردم سالارانه و ایجاد همدلی و وفاق بین جریان‌های سیاسی را از اهم وظایف وی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز