خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران:

تحقق امنیت عمومی و اجتماعی در گرو مشارکت‌پذیری آحاد جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۶

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باید در سه محور مبارزه با مواد مخدر، شناسائی و دستگیری سارقان و جمع آوری اراذل و اوباش عملیاتی شود.

جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان مازندران با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در ستادفرماندهی انتظامی شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، دراین نشست سردار «جعفری نسب» در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت هاو جانفشانی رزمندگان اسلام وشهداء دانست و افزود: وجود امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در دنیا، عزت، پایمردی و سربلندی کشور مرهون خون شهداست.

وی تلاش برای فراهم ساختن امنیت عمومی و اجتماعی در سطح جامعه را در سایه تعامل و مشارکت با دستگاه‌ها ونهاد‌های دولتی وآحاد جامعه دانست و بر ضرورت تعامل وهمکاری همه دستگاه‌ها تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در هفته ناجا خاطر نشان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باید در سه محور مبارزه با مواد مخدر، شناسائی و دستگیری سارقان و جمع آوری اراذل و اوباش عملیاتی شود.

جعفری نسب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت استقرار نظم و امنیت در نقاط مختلف بر پیگیری طرح‌های امنیت اجتماعی به ویژه در روستا‌ها تاکید کرد.

وی بکارگیری نگهبانان محله به عنوان پلیس افتخاری را در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح روستا‌ها مهم ارزیابی کرد و بر پیگیری این طرح با همکاری بخشداران و دهیاران تاکید نمود.

براساس این گزارش، در ابتداء این نشست سرهنگ فقیه عبدالهی فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گزارشی به ارائه عملکرد واقدامات طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان پرداخت.

گفتنی است، در پایان این نشست هر یک از فرماندهان و مسئولان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جلسه مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز