خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش:

بازگشایی مدارس منوط به واکسینه کردن معلمان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۵۹

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری حضوری کلاس‌های درس در مهر امسال منوط به واکسینه کردن معلمان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در گفتگوی خبری گفت: برگزاری حضوری کلاس‌های درس در مهر امسال منوط به واکسینه کردن معلمان است.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از یک‌میلیون نفر در کادر آموزش‌وپرورش فعالیت دارند، افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار شد یک ماه قبل از آغاز سال تحصیلی واکسیناسیون کادر فرهنگی از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان‌های سراسر کشور انجام شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش گفت: تمام توان و تلاش ما بر این است که همه معلمان تا پایان مرداد امسال واکسینه شوند تا کلاس‌ها را در اول مهر به صورت حضوری برگزار شده و دانش‌آموزان همانند گذشته به درس و تحصیل خود بپردازند.

احمدی افزود: تعداد دانش آموزان در کلاس‌های پرجمعیت کاهش می‌یابد و به‌صورت تلفیقی حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه واکسینه کردن کودکان و نوجوان زیر ۱۸ سال در کل دنیا هنوز تجویز نشده است گفت: موردی غیرعادی اگر مشاهده شود تمهیدات لازم انجام می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز