خبرگزاری کار ایران

کرونای انگلیسی در مازندران قربانی گرفت؛

یک فوتی و ۱۶ مورد بستری کرونای انگلیسی در بابل/نگرانی ها بیشتر در مورد کودکان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۶۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان بابل شاهد یک مورد فوتی بودیم که عامل اصلی آن مراجعه‌ دیر هنگام برای درمان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیدفرزاد جلالی،رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با اعلام این خبر گفت: متاسفانه علی‌رغم توصیه‌های مکرر بر  کاهش سفرهای نوروزی  آمارهای تردد مسافرین نوروزی نسبت به ماه گذشته روبه افزایش است.

 وی با اشاره افزایش شیوع کرونای انگلیسی در استان مازندران،افزود:تعداد مبتلایان در شهرستان بابل  تا به این لحظه به ۱۶ نفر رسیده است. 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل این ویروس سنین پایین‌تر رو معمولا درگیر میکند و به مقدار نسبی هم مرگ و میرش نسبت به ویروس قبلی بالاتر است

او با اشاره به اینکه این ویروس معمولا سنین پایین‌تر رو درگیر می کند ،گفت: نگرانی ما بیشتر در مورد  کودکان و افراد دارای سنین بین ۵ تا ۱۷ سال است.

وی همچنین در خصوص تعداد فوتی ها گفت: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان بابل شاهد یک مورد  فوتی بودیم  که عامل اصلی آن مراجعه‌ دیر هنگام برای درمان بوده است.

او با اشاره به قابلیت بالای سرایت ویروس کرونای انگلیسی،اظهار کرد: فردی که به ویروس انگلیسی مبتلا می‌شود در مدت زمان کم تعداد بیش‌تری از افراد اطرافش خود را آلوده می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز