خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی شهرک صنعتی بهشهر خبرداد:

کاشت نهال زیتون در شهرک صنعتی بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۰

کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال زیتون با هدف حفظ محیط زیست، ایجاد فضای سبز و زیبا سازی مناسب، در شهرک صنعتی بهشهر صورت گرفته است.

ایلنا: مدیر اجرایی شهرک صنعتی بهشهر، از کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال زیتون در این شهرک، خبر داد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، محمد توکلی گفت: کاشت نهال و درختچه، با هدف ایجاد و توسعه فضای سبز مناسب در شهرکهای صنعتی انجام می‌شود.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی بهشهر اظهار داشت: کاشت درخت سهم به‌سزایی در زندگی روزمره دارد که از جمله می‌توان حفاظت از خاک و تأمین نمودن بخشی از نیاز انسان را، از فواید آن دانست.

وی بیان داشت: کاشت نهال علاوه بر زیبا سازی شهرک، در روحیه کار و تلاش کارگران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی نیز نقش مؤثر و تأثیر گذاری را دارد.

توکلی افزود: کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال زیتون با هدف حفظ محیط زیست، ایجاد فضای سبز و زیبا سازی مناسب، در شهرک صنعتی بهشهر صورت گرفته است.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی بهشهر تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم شرکت در حفظ محیط زیست و ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ساخت تصفیه خانه فاضلاب بمنظور جمع آوری فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی است که تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بهشهر با ظرفیت پالایش ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز بوده که هم اکنون با ظرفیت پالایش ۲۵۰ مترمکعب در شبانه روز درحال تصفیه و بهره برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز