خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

ساخت ۳ تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از ساخت ۳ تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت پالایش ۲۹۰۰ مترمکعب در شبانه روز، در شهرکهای صنعتی استان، خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از ساخت ۳ تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت پالایش ۲۹۰۰ مترمکعب در شبانه روز، در شهرکهای صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب با هدف حفظ محیط زیست و ایجاد فضای سبز مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: این شرکت در راستای برقراری تراز بین محیط زیست و توسعه عوامل اقتصادی و صنعتی، اقدامات زیست محیطی را در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام داده که می‌توان ساخت تصفیه خانه فاضلاب در شهرکهای صنعتی، توسعه فضای سبز در شهرکهای تابعه و استفاده مجدد از پسآب‌های فاضلاب با هدف مصرف بهینه آب را از اقدامات مؤثر این شرکت برشمرد.

وفایی‌نژاد افزود: ساخت ۳ تصفیه خانه جدید در شهرک‌های صنعتی جویبار، بشل سوادکوه و شهدای محمودآباد با ظرفیت پالایش ۲۹۰۰ مترمکعب در شبانه روز در حال انجام است.

وی بیان داشت: اجرای این ۳ پروژه عمرانی مبلغ ۸۰ میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: درحال حاضر، تعداد ۱۱ تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، با ظرفیت پالایش ۶۴۰۰ مترمکعب در شبانه روز، درحال فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز