خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حفظ وحدت بهترین شیوه انتقام از دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۰۴

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تداوم راه مقاومت و انتقام از دشمنان یکی از بهترین شیوه های انتقام خون شهدا را حفظ وحدت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نشست هم اندیشی حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده با بیان اینکه نشست حوزه و دانشگاه در کنار هم از برکات انقلاب است، گفت: بی تردید، وحدت حوزه و دانشگاه جزء مهم ترین و کلیدی ترین اهداف است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که چگونه سبک زندگی دین بنیان و علم بنیان را در زندگی تعریف کرده و به عنوان یک صنعت مشترک  برای جامعه بازخوانی و همه را به این سبک دعوت کنیم، افزود: این سبک زندگی توسط حوزه و دانشگاه برای جامعه بازخوانی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تداوم راه مقاومت و انتقام از دشمنان به شهید و شهادت اشاره و یکی  از بهترین شیوه های انتقام خون شهدا را حفظ وحدت عنوان کرد و گفت:  در صورت اختلاف بی شک خون شهدا ضایع می شود.

وی بااشاره به تقدیم بیش از 200 هزار شهید برای نظام مقدس اسلامی تصریح کرد: برای به ثمر نشستن خون پاک شهیدان باید وحدت داشته باشیم و از دوگانگی پرهیز کنیم.

آیت الله لایینی افزود: اگر در میان ما اختلاف افتد و یا دو صدایی به وجود آید مسلما ما ناکام خواهیم شد، هر گونه اختلافات و تشتت ها در جامعه به وجود آید خون شهدا به ثمر نخواهد رسید اما اگر وحدت داشته باشیم این انقلاب ادامه پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم بر شمردن موضوع وحدت و اینکه همه باید به مقام معظم رهبری اعتماد و از ایشان پیروی کنیم ادامه داد: پیروی از ولی فقیه خود منشاء وحدت است .

وی، صبر و بصیرت را نیز دیگر مولفه های وحدت دانست و افزود: صبر نشانه ی پیروزی است البته اگر بصیرت نداشته باشیم صبر نیز حاصل نخواهد شد

آیت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه امروزه وحدت باید جدی گرفته شود، گفت: تجربه نشان داده است که هر جا رهبر  تصمیم گرفتند درست بوده است اگر در برجام نقطه نظرات ولی فقیه مورد توجه قرار می گرفت ما اکنون این مشکلات را نداشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز