خبرگزاری کار ایران

یادداشت/

بی قانونی با کارناوال‌های تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۲۷

این روزها و در شرایطی که هنوز زمان تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده شاهدیم برخی طرفداران نامزدهای انتخاباتی مجلس با راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی باعث سلب آسایش مردم شده و بی قانونی می کنند.

پس از ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان لرستان و قبل از آغاز فرصت قانونی تبلیغات یک هفته ای انتخاباتی، متاسفانه ‌کاندیداهای محترم که قرار است بعنوان قانون گذار وکیل مردم شوند، در اقدام و اقداماتی غیرقانونی شبانه (فعلا شبانه) و در ساعاتی که وقت استراحت مردم است، با راه انداختن دسته جات و کارناوال های تبلیغاتی و ایجاد سر و صدا در کوچه و خیابان با بلندگو و بی بلندگو، باعث سلب آسایش مردم شده و می شوند.

این بی‌قانونی از نامزدی که می‌خواهد قانونگذار باشد، به هیچ وجه پذیرفته نبوده و نیست و ایجاد و راه‌اندازی کارناوال و دستجات در معابر عمومی جدای از آلودگی های صوتی و تصویری، باعث راه بندان، ایجاد گره های ترافیکی و سایر آسیب های اجتماعی می شود.

شایسته است کاندیداهای محترم ضمن رعایت قانون و توصیه به هواداران خود به این نکته توجه داشته باشند که در فرصت تبلیغات رسمی یک هفته ای و آن هم در مکانی که برای تجمع هواداران‌شان در نظر گرفته شده است، می توانند دیدگاه ها و برنامه های خود را برای مردم تشریح کنند و خود را در جایگاه انتخاب قرار دهند.

با پیشرفت تکنولوژی در عصر ارتباطات و استفاده از وسایل ارتباط جمعی چون روزنامه ها، سایت های خبری، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که در دسترس اکثر شهروندان قرار دارد، این عزیزان می توانند همین حرف هایی را که در کوچه و خیابان با بلندگو و صدای دلخراش در ساعات پایانی شب فریاد می زنند، برای مردم بیان کنند و حداقل به حقوق شهروندی توجه مردم توجه ویژه داشته باشند.

* شفیعی

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز