خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان عنوان کرد:

هیچ احساس دِین و وظیفه‌ای نداریم که کاندیدای خاصی به مجلس برود

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۷۱۱

استاندار لرستان گفت: هیچ احساس دِین و وظیفه‌ای نداریم که فلانی به مجلس برود و اینکه برنده رقابت‌ها چه کسی باشد؛ برای ما هیچ فرقی ندارد.

به گزارش ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در مراسم افتتاح ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یک کار تجربه شده و آموزش دیده ای برای ما است، اظهار داشت: این دوره انتخابات مجلس نیز به خوبی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مورد لرستان برخی نگرانی دارند به دلیل برخی سوابق قبلی که داشته است، تصریح کرد: از مهم ترین مبادلات بین استان‌ها تبادل سرمایه است، اینکه کسی که در تهران و آذربایجان است لرستان را انتخاب کند برای سرمایه گذاری، یکی از زمینه ها این است که بدانند لرستان استان آرام و بی تنشی است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لرستان با وجود آدم های خوب می تواند آن عنوان را برای خود کسب کند، افزود: لرستان استان امنی است، سرمایه گذار می‌تواند راحت کار و زندگی کند، یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند این اطلاع و خبر را به دیگران برساند نحوه برگزاری انتخابات است.

خادمی با اشاره به اینکه لرستان جامعه آگاه و مصلحت شناسی است، استان آرامی است و افراد می توانند رقابت سالم کنند، گفت: برای رساندن این پیام عناصر زیادی وجود دارد، هیات نظارت و دولت باید این کار را دنبال کنند و برای رسیدن به این هدف راهی وجود ندارد جز قانون.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات دولت در اختیار ستاد انتخابات است، تصریح کرد: ما در رقابت ها دخالتی نخواهیم کرد، از ته دل به این مسئله اعتقاد داریم و هرکسی که به مجلس برود برای ما فرقی ندارد. آن کسی را که مردم انتخاب کنند قبول داریم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: هیچ احساس دین و وظیفه ای نداریم که فلانی به مجلس برود. اینکه برنده رقابت ها چه کسی باشد برای ما هیچ فرقی ندارد.

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز