خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

خروجی هر نظام سیاسی کسب رضایتمندی مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۹۰۰

استاندار لرستان عنوان کرد: خروجی هر نظام سیاسی کسب رضایتمندی مردم است.

به گزارش ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان ثبت اسناد استان با اشاره به اینکه خروجی هر نظام سیاسی کسب رضایتمندی مردم است، اظهار کرد: فلسفه نظام‌های سیاسی تولید خدمات و رفاه و در نهایت ایجاد رضایتمندی است که به عنوان پشتوانه آن نظام سیاسی عمل می‌کند.

وی در ادامه افزود: ثبت اسناد از حیث حکومت و مردم وظایف متعددی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها حقوق و حق مالکیت انسان‌ها است.

استاندار لرستان تصریح کرد: تثبیت و به رسمیت شناختن حق مالکیت، تعریف آن در جامعه، جلوگیری از تجاوز افراد به حقوق و مالکیت یکدیگر از وظایف اصلی این سازمان است، اگر این سازمان نقش خود را به خوبی ایفا کند نهایتا در بین مردم رضایت ایجاد خواهد شد.

خادمی با بیان اینکه در طول تاریخ روش‌های مالکیت افراد با پیچیده‌تر شدن جوامع و پیشرفت تکنولوژی مدرن‌تر شده است، گفت: این سازمان که تا به حال به خوبی عمل کرده است با مدیریت جدید و مجهز شدن به ابزار و روش‌های نوین گسترش پیدا خواهد کرد.

استاندار لرستان حفاظت از اموال دولتی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: به دلیل متغیر بودن نیروهای دولت مستندسازی ضعیف است و برای همین در برابر افراد سودجو و متجاوز به املاک و اراضی دولتی نتوانستیم به‌خوبی دفاع کنیم و حقوق دولت ضایع شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از این موضوع باید با همکاری یکدیگر هرچه سریع‌تر نسبت به مستندسازی املاک و اراضی دولتی اقدام کرد.

لرستان دارای دو میلیون هکتار اراضی جنگلی و مرتع است و با توجه به شرایط مختلف مالکیت، زمین‌های عرفی و منطقه عشایری حفظ این اراضی توسط دولت و سازمان با روش‌های جدید امری ضروری است.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزوار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز