خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه لرستان در دیدار با اصحاب رسانه:

خبرنگاران لرستانی در دفاع از سیل زدگان خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۶۹

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با اصحاب رسانه استان گفت: خبرنگار واقعی کسی که تحت هر شرایطی تسلیم زر، زور، تزویر و ثروت منفعت طلبان نمی‌شود و مطالبه گری حق مردم را هرگز فراموش نمی‌کند و با تکیه بر روحیه انقلابی در مقابل فساد مالی و قدرت طلبان ایستادگی می کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید احمد میرعمادی در دیدار صمیمی با اصحاب‌رسانه استان، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار داشت: شهید صارمی مظهر شجاعت و امانت بودند و به راستی خبرنگاران مدافع مردم و پاسدار حق و عدالت هستند که یاد و خاطره رسالت این شهید گرانقدر سبب افتخار لرستان و ایران عزیز است.

ایشان در خصوص زحمات بی‌شائبه و شبانه روزی قشر خبرنگار تاکید کرد: انصافا رسانه های استان رسانه های سالم، دلسوز و انقلابی هستند به عنوان مثال، در بحث بروز سیلاب در استان خوش درخشیدند و سبب جذب اعتبارات خوبی برای جبران این خسران گردیدند.

میرعمادی تصریح کرد: مبرهن است که نقش رسانه و خبرنگاران در بیداری و روشنگری ست و از این رو کار خبرنگاران بسیار حساس و تاثیرگزار است زیرا در قبال روشنگری یک تعهد اجتماعی را متحمل می شوند و رسانه معتمد مردم است و باید پیگیر مشکلات،کم کاری های مدیرانو مشکلات مردم باشد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به چالش جنگ نرم در کشور و جهان تشریح کرد: در گام اول امروزه تمام تعاملات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی دینی دنیا بر پایه رسانه می چرخد که اهمیت رسانه را صد چندان می کند و با گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بی شک رسانه ها پرچمدار بیداری، آگاهی بخشی، امنیت و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند و نباید نسبت به رسانه های معاند و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بی تفاوت باشند.

میرعمادی در ادامه بیان واقعیت اخبار و نیز ایجاد روحیه نشاط و گسترش امید در جامعه را نیز از وظایف خطیر خبرنگاران عنوان کرد و تاکید کرد: بیان واقعیات اخبار با رعایت حس امید آفرینی در جامعه ضروری ست و نباید صرفا در پوشش دهی جبهه منفی محدود شد و با چشم پوشی از نکات مثبت، روحیه امید را از مردم سلب کرد.

انتهای پیام/
نرگس سپه وند
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز