خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خبر داد:

اطفاء آتش سوزی در شهرستان پلدختر

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۰۱۴

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: آتش سوزی در جنگل ها و مراتع تخت چان پلدختر اطفاء شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی، جوامع محلی، دیده بانان، اهالی منطقه و ... این آتش سوزی اطفاء شده است خاطرنشان کرد: متاسفانه اوایل صبح دیروز بر اثر اختلافات قومی و قبیله ای که در منطقه وجود دارد این آتش سوزی به وقوع پیوست.

وی افزود: پس از گزارش دیده بانان، پرسنل منابع طبیعی در منطقه حضور یافتند و توانستند علی رغم صعب العبور بودن، کوهستانی بودن و شیب بالای منطقه، آتش سوزی را اطفاء کنند.

نجفی با بیان اینکه شیب بالای منطقه باعث سقوط کنده های سوخته شده می شود تصریح کرد: پرسنل منابع طبیعی و نیروهای مردمی برای پایش در منطقه حضور دارند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان به پیگیری ها جهت شناسایی عاملین حریق گریزی زد و عنوان کرد: از همه مردم عزیز و تلاشگران عرصه منابع طبیعی به دلیل کمک رسانی در راستای مهار حریق تشکر و قدردانی می نمایم.

وی شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ را پل ارتباطی مردم با منابع طبیعی دانست و یادآور شد: از همه مردم فهیم و طبیعت دوست استان خواهانم که در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی، تخریب و قطع درختان، تهیه زغال، آتش سوزی و... مراتب را با منابع طبیعی استان در میان گذارند.

 

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز