خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

مشکلات بازار با همدلی و انسجام به حداقل می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۲۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جریان بازدید از اتاق اصناف مرکز لرستان گفت: با همدلی و انسجام در انجام اقدامات مشکلات حوزه بازار به حداقل می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی در جریان بازدید سرزده از اتاق اصناف مرکز استان مسائل و مشکلات حوزه اصناف لرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی در جمع برخی از اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز لرستان بیان کرد: اصناف استان لرستان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از تمام ظرفیت خود در راستای پاسداشت این انقلاب استفاده کرده‌اند و با وجود مسائل و مشکلات همچنان استوار پای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: به هر حال باید پذیرفت کشور و نظام درگیر یک جنگ اقتصادی ظالمانه با آمریکا بوده و همه به این نتیجه رسیده‌اند که زیر بار ظلم نباید رفت در نتیجه در بخش‌های مختلف فضایی باید به وجود آورد که آسیب‌ها را به حداقل رساند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در شرایط کنونی باید با همدلی و ایجاد انسجام اقدامات مختلف را در حوزه اقتصاد انجام داد.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه بایستی مطابق با مشکلات و مسایل اقدامات مختلف را در حوزه بازار و اصناف انجام داد، افزود: در شرایط دشوار کنونی باید اقدامات لازم را با تمام قوا در حوزه بازار در دستور کار قرار داد و در این راستا نقش اتاق اصناف بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به نقش مهم دو حوزه نظارت و تامین کالا در بازار افزود: باید بر اساس نیاز بازار و قبل از هر کمبود و معضلی اقدامات مختلف را انجام دهیم و در این راستا نقش اطلاع رسانی دقیق و تاثیر گذار بسیار مهمی تلقی می‌شود که این هم باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف ساختمان اتاق اصناف مرکز لرستان تاکید کرد: به هر حال باید تکلیف ساختمان اتاق اصناف مرکز لرستان هر چه سریعتر مشخص شود و در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت با تمام ظرفیت آماده همکاری و حمایت است.

صفی‌خانی گفت: امسال نیز انتظار می‌رود همچون سال‌های گذشته تعیین تکلیف اصناف فاقد مجوز در دستور کار اتاق اصناف قرار گرفته از سوی دیگر جمع‌آوری مراکز و عوامل فروش کالاهای تاناکورا با همکاری مرکز بهداشت در اولویت اقدامات قرار گیرد.

وی عنوان کرد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود در استان لرستان حدود ۵۹ هزار و در شهرستان خرم‌آباد نیز حدود ۱۹ هزار واحد صنفی دارای مجوز در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزوار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز