خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

67 محموله کالای قاچاق در استان لرستان توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۸۷

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۶۷ محموله کالای قاچاق در استان لرستان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمدمهدیان نسب در جمع خبرنگاران از کشف 819 فقره سرقت در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: 490 سارق در استان دستگیر و 556 دستگاه موتور سیلکت توقیف‌ شده است.

وی با بیان اینکه هزار و 45 دستگاه خودرو متخلف توقیف‌شده است افزود: 59 خرده‌فروش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری مجلوبین به تعداد 511 نفر خبر داد و عنوان کرد: هزار و 441 قرص روان‌گردان نیز کشف‌شده است؛ همچنین می‌توان به کشف 67 فقره کالا قاچاق و توقیف خودروهای حامل بار قاچاق اشاره کرد.

مهدیان‌نسب بابیان اینکه 74 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق توقیف‌شده است تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 20 دستگاه خودرو، 55دستگاه کولرگازی، 9دستگاه یخچال ساید و پنج دستگاه تلویزیون ال سی دی قاچاق کشف‌شده است.

وی تصریح کرد: سه هزار جفت کفش خارجی، 100 طاقه پارچه، هزار و 500 البسه و 390 تخته پتو نیز کشف و ضبط‌شده است.

ایشان از کشف 240عدد آبمیوه خارجی و 240 عدد کمپوت آناناس خبر داد و گفت: هزار و 800 بسته قهوه، 50دستگاه فن خنک‌کننده و 100عدد لامپ ال ای دی از دیگر کشفیات طی 24 ساعت اخیر بوده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: 41 مورد طرح‌های پاک‌سازی در استان انجام‌شده و 71 نفر مرتبط با درگیری‌های اخیر دستگیرشده‌اند.

انتهای پیام/
زهرا احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز