خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خبر داد:

استقرار ۳۰ اکیپ رفع حوادث در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۲۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به مردم و مسافران است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، حمیدرضاکرموند در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه کشیک نوروزی شرکت‌ از 26 اسفندماه سال گذشته فعال شده و تا ۱۵ فرودین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد ۳۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است. تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آبرسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان  با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزارفنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تاسیسات براساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفا لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو می‌باشد.

کرموند ادامه داد: خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاه های اجرایی استان وحمایت مدیریت ارشد استان امسال شاهد افزایش گردشگران نوروزی در استان هستیم که این موضوع باعث ایجادتلاش مضاعف برای خدمت رسانی دراستان شده است.

 

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز