خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر خبر داد:

تکذیب واگذاری امامزاده احمد به اوقاف استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۰۳

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر گفت: انتشارخبر واگذاری امور بقعه متبرکه امامزاده احمد به اوقاف استان ایلام که در پایگاه های خبری این استان منتشر شده به شدت تکذیب می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، کاظم پیرک در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تصمیم گیرنده نهایی در خصوص واگذاری مدیریت وامور بقاع متبرکه کشور به عهده  سازمان اوقاف وامور خیریه است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر گفت: امور بقعه متبرکه امامزاده احمد پاعلم همانند گذشته همچنان در اختیار و به عهده اداره‌ کل اوقاف وامور خیریه استان لرستان  و شهرستان پلدختر می باشد.

وی افزود: تا کنون از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان لرستان و خیرین این استان خدمات گسترده‌ای در زمینه احداث زیر ساخت های لازم برای این بقعه متبرکه صورت گرفته است.

پیرک خاطرنشان کرد: مرحوم حاج علیرضا دریکوندی خیر لرستانی ساکن دزفول سال ها پیش  اقدام به احداث حدود ۱۵ کیلومتر راه آسفالته و جاده دسترسی به این امامزاده کرده که در گذشته  مالرو ،کوهستانی، سخت گذر وصعب العبوربوده است.

وی افزود: بقعه متبرکه امامزاده احمد در گذشته فاقد ساختمان بوده که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از سال1386 اقدام به احداث ساختمان در شان این امامزاده کرده و همچنین احداث حسینیه و صحن در سال ۹۱ درمجاور آن به بهره برداری رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر گفت: اداره کل اوقاف لرستان اقدام به احداث ۳۵ زائر سرا به مساحت حدود ۶۰۰متر مربع در جوار این امامزاده کرده است.

وی افزود: ساختمان اداری رفاهی در 2طبقه  به مساحت یکهزار و 200 مترمربع از سوی اداره اوقاف لرستان در این امامزاده در حال احداث است که پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیرک خاطرنشان کرد: برق رسانی به بقعه متبرکه امامزاده احمد درسال ۹۶ توسط اداره کل توزیع برق استان لرستان صورت گرفته  وهمچنین با پیگیری های این اداره‌ و هیات امنا امامزاده احمد پاعلم بهمن دریکوندی و شهاب الدین عزیزی یک حلقه چاه آب مصرفی و آشامیدنی در این بقعه متبرکه احداث شده است.

 

انتهای پیام/
زهرا احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز