خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

آب‌بهای مدارس غیرانتفاعی به نرخ آموزشی محاسبه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۸۹

استاندار لرستان بر لزوم توجه و تقویت پژوهش‌سراهای استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این شورا یکی از مهمترین ستادها و شوراها است که در استان برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: این جلسات به طور منظم برگزار می‌شود چرا که آموزش و پرورش وظایف مهمی در بحث سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دارند، از این‌رو این مهم را باید به نحو احسن انجام دهیم.

وی بیان کرد: به دلیل مشکلات زیرساختی که در استان وجود دارد بخش عمده‌ای از زمان شورا صرف مسائل زیر ساخت‌های فیزیکی و نیازهای تجهیزاتی مدارس می‌شود.

استاندار لرستان گفت: در این جلسه مشکلات مدارس غیرانتفاعی با دستگاه‌های خدمات‌رسان در بحث صدور مجوز و هزینه آب‌بها مطرح و قرار شد آنهایی که مورد تایید آموزش و پرورش است هزینه آب‌بها به نرخ آموزشی حساب شود.

وی تصریح کرد: در رابطه با مدرسه شبانه روزی مصوب شد که با کمک خیرین دستگاه‌های دولتی و همچنین از اعتبارات استانی برای تجهیز این مراکز جهت کتابخانه‌ها و مسائل رفاهی اقدام شود.

دکتر خادمی ادامه داد: در راستای توجه بیشتر و تقویت پژوهش سراها نیز طی سال آینده اعتباراتی منظور خواهد شد.

انتهای پیام/
سحر صارمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز