خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

جو روانی تحریم‌ها بسیار مخرب‌تر از ماهیت آن است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۹۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحمیل تحریم های ناجوانمردانه بر علیه ملت ایران را یک فرصت برای خودسازی قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، دکتر کوروش ساکی در نشست هم اندیشی اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی که به دنبال تحریم های غرب بر علیه ملت ایران به وجود آمده است گفت: اعتقاد دارم این می تواند یک فرصت برای ملت ما باشد و در طول تاریخ ثابت شده است تکامل و تعالی همراه با دردسر و رنج میسر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: هر زمانی ما در شرایط فشار و سختی قرار می گیریم اراده بیشتری برای تفکر، تعقل، تلاش و ممارست شکل می گیرد که در نهایت به رشد و موفقیت منتج می شود و در این شرایط باید شبانه روز تلاش کرد چرا که تمام استعدادها و هنرها در این رنج ها نمایان خواهد شد.

دکتر ساکی در ادامه اظهار داشت: آن چیزی که در شرایط کنونی برای ملت ما بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود بیش از این که ماهیت تحریم ها باشد جو روانی ویرانگر ناشی از آن است.

وی با اشاره به اینکه ما ملتی هستیم که در طول تاریخ همواره ثابت کرده ایم که اهل مقاومتیم و پشت هم می ایستیم، تأکید کرد: متأسفانه در این وضعیت افرادی هستند که بدون دلیل و استدلال مسائل را بزرگتر از آنچه هستند در بین عوام جلوه داده و خواسته یا ناخواسته روحیه و اراده مردم را تخریب می کنند.

دکتر ساکی همچنین با اشاره به موضوع استفاده و حمایت از کالای ایرانی به تشریح برنامه های دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتدای سال تاکنون در راستای شعار حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی پرداخت و گفت: دیدگاه عدم اعتماد به تولید داخلی بسیار منفی بوده و به کشور ضربه خواهد زد و استفاده از کالاهای داخلی برای نیاز بهداشتی درمانی در دانشگاه و مدیریت منابع و هزینه ها مهم ترین برنامه های دانشگاه از ابتدای سال تاکنون بوده است.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز