خبرگزاری کار ایران

در گردهمائی سال زراعی ۹۸-۹۷ عنوان شد:

تشریح سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۸۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در گردهمایی سال زراعی ۹۸-۹۷ اعلام کرد: جهاد کشاورزی گسترده‌ترین شبکه خدمت رسانی به کشاورزان در سطح استان را دارد.

به گزارش ایلنا از لرستان، عبدالرضا بازدار در گردهمایی سال زراعی ۹۸-۹۷ که مسئولان ستاد سازمان، معاونین و مدیران، مدیران کل ادارات تابعه، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و مسئولان مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه حضور دارند، اظهار داشت: پهنه استان لرستان را بین ۴۲۸ نفر کارشناس توزیع کردیم که بطور متوسط هر نفر از این کارشناسان بین ۸ تا ۱۰ روستا را از لحاظ ترویج امور کشاورزی و انتقال یافته ها در تمام امور زیر بخش کشاورزی مدیریت می کنند.

وی افزود: این گردهمایی به منظور تبیین و تشریح سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در استان در قالب برنامه‌های دامی، زراعی و باغی برای فصل زراعی ۹۸-۹۷ تدوین، تشریح و ابلاغ می‌کند.

وی گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی در استان در ارتباط با تأمین نهاده‌های کشاورزی، رعایت سطوح کشت همه محصولات زراعی، تبیین الگوی کشت با توجه به منابع آبی که مورد تاکید شخص استاندار لرستان است بحث مبارزه با آفات، امراض و علف‌های هرز و سن، بررسی وضعیت تأمین نهاده‌های دام و طیور، بحث تنظیم بازار محصولات کشاورزی، تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در سطح استان با توجه به شرایط فعلی و بحث اتکا به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی٬ بین مراکز خدمات جهاد کشاورزی تدوین، تشریح و ابلاغ شد.

انتهای پیام/
سلمان حیدری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز