خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد:

پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۹۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: اعتبار کلیه پروژه‌های کلیدی استان لرستان به دلیل اهمیتی که در توسعه استان دارند صد درصد تخصیص‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی هادی چگنی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه لرستان به‌عنوان اولین استان توانست اسناد خزانه را جذب کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌ها با دستورکار احصا و واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام برگزار می‌شود تا ضرورت‌ها و پروژه‌ها به دستگاه‌های اجرایی اعلام شود.

وی افزود: با توجه به تنگناهای مالی دولت، رکود و نقدینگی بخش خصوصی این پروژه‌ها اگر کاملاً مجانی واگذار شوند به نفع اشتغال است چرا که اگر صنعت ساخت‌وساز رونق پیدا کند سایر صنایع نیز رونق خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان عنوان کرد: تخصیص را به خزانه اعلام کرده‌ایم و برای کلیه پروژه‌های کلیدی استان به دلیل اهمیتی که در توسعه استان دارند صد درصد تخصیص در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سررسید نفت دی‌ماه است مدیران باید توجه داشته باشند طرح‌هایی که منابع آن‌ها نفت است از الآن برنامه‌ریزی کنند تا دی‌ماه مشکلی پیش نیاید؛ بر اساس سند «و» تبصره 5 قانون اساسی، پیمانکاران یا اشخاص حقیقی و حقوقی که از دولت طلبی دارند و از طرف دیگر بدهکار دولت هستند می‌تواند تهاتر کنند که سال گذشته عملکرد استان ازنظر تعداد در این زمینه خیلی خوب بوده است.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز