خبرگزاری کار ایران

خادمی تاکید کرد:

برخورد قاطع با خاطیان طرح‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۷۹

استاندار لرستان گفت: پیمانکاران و ناظران با احساس مسئولیت در قبال سرمایه‌های ملی طرح‌ها را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: در این جلسه چند پروژه مشکل‌دار بررسی شد که دو طرح آن در حوزه راه بود و قرار بر این شد ضمن اصلاح، پروژه انجام شود، در ادامه با متخلفین اعم از ناظر و پیمانکار برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه کتابخانه‌ای مطرح شد که مربوط به دهه ۸۰ است و با وجود اینکه کمتر از ده سال از عمر آن گذشته اما اشکالات فنی جدی دارد.

استاندار لرستان گفت: قرار است برای رفع اشکالات فنی کتابخانه مشاور مقاوم‌سازی مشخص شود تا نسبت به مقاوم‌سازی طرح داده و دلایل مشکلات فنی را پیدا کند و بررسی شود هر بخش به کدام عضو ارتباط دارد.

وی با اشاره به اعضا که شامل پیمانکار ناظر طراح و بهره‌بردار هستند، افزود: بعد از عیب‌یابی و ضعف مشخص می‌شود نقص مربوط به کدام عامل است و طبق قانون با او برخورد خواهد شد.

خادمی تاکید کرد: پیمانکاران و ناظران باید با احساس مسئولیت در قبال سرمایه‌های ملی که به سختی به دست می‌آید، اجرا و تکمیل طرح‌ها را با دقت نظر انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید با خاطیان طرح‌های عمرانی برخورد قاطع شود تا پروژه‌های آینده با دقت نظر و حساسیت بیشتری اجرایی شوند.

استاندار لرستان از دیگر مباحث مطرح شده در شورای فنی امروز به پروژه ساختمان استانداری اشاره کرد و گفت: این پروژه از لحاظ منابع مالی دچار مشکل شده که براساس تعهد داده شده مبنی بر تامین اعتبار ساخت این پروژه از محل فروش ساختمان، تاکنون این مبلغ نتوانسته حتی ۵۰ درصد نیاز را برآورده سازد.

مقام عالیرتبه استان با بیان اینکه حدود ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم، تصریح کرد: قرار است از سایر روش‌های دیگر پیگیری شود تا بتوانیم اعتبار آن را تامین کنیم.

وی علت تاخیر در ساخت این پروژه را کافی نبودن منابع اولیه دانست و یادآور شد: در حال حاضر پیمانکار نزدیک ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده و ساختمان قدیمی نزدیک ۳۵ میلیارد فروخته شده که به پیمانکار پرداخت کردیم و اکنون پروژه به این دلیل متوقف شده است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز