خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان خبر داد:

توزیع گوشت و مرغ بین مردم در یک چارچوب مشخص تعریف شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۹۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: توزیع گوشت و مرغ بین مردم در یک چارچوب مشخص تعریف شود.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، گودرز امیری در جلسه ستاد تنظیم بازار با تأکید بر اینکه قیمت مرغ و گوشت باید به مردم اعلام شود، اظهار کرد: برای تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از تخلف باید گشت‌های مشترک روزانه با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و امور صنفی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: در راستای جلوگیری از فروش عمده مرغ منجمد توزیع آن در بین خرده فروشان باید با نظارت دقیق گروه‌های گشت انجام شود. همچنین می‌توان از ادارات و سازمان‌ها برای توزیع آن بین قشر کارگر و کارمند استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: نحوه نظارت بر بازار و برخورد با متخلفین و از طرفی مشکلات و راه‌حل‌های کارشناسی شده در این خصوص به ستاد تنظیم بازار گزارش شود.

امیری با تأکید بر لزوم افزایش تعداد مباشر برای تحویل سهمیه گوشت گرم استان، تصریح کرد: در خصوص توزیع مرغ و گوشت گرم توسط جهاد کشاورزی به طور روزانه میزان تخصیص سهمیه استان را به این ستاد گزارش داده تا از بروز تخلف جلوگیری شود.

وی ادامه داد: باید از نحوه تحویل گوشت گرم و مرغ تا توزیع بین مردم را در یک چارچوب مشخص تعریف کرد.

انتهای پیام/
مرتضی عراقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز