خبرگزاری کار ایران

امیری در جمع خبرنگاران تاکید کرد:

سهم ۲۵۶ میلیاردی لرستان از تسهیلات اشتغال روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۶۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از سهم ۲۵۶ میلیاردی استان از تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، گودرز امیری بعد از بازدید از 26 واحد تولیدی در شهرستان‌های بروجرد، دورود، الیگودرز و ازنا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در کارگروه اشتغال مشکلات تعدادی از متقاضیان سرمایه گذار واحدهای تولیدی به صورت مصداقی و موردی مطرح و برای حل و فصل آنها اقدامات لازم به عمل آمد.

وی به مشوق‌های بیمه‌ای، کارورزی و مهارت آموزی اشاره کرد و با بیان اینکه این موارد می‌تواند منجر به یک اشتغال موفق شود، تصریح کرد: این سه موضوع می‌تواند به صنایع و واحدهای تولیدی کمک کند تا نیروهای توانمند و جویای کار را پیدا کرده و نهایتا در صورت راضی کردن کارفرما از نیروهایی که این دوره را گذرانده‌اند؛ جذب شوند.

امیری خاطرنشان کرد: سهم اعتبارات استانی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی 256 میلیارد تومان بوده که از این مقدار 116 میلیارد تومان تخصیص یافته و 10 میلیارد آن سهم الیگودرز است که 60 درصد آن تصویب شده و به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: لرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر مقام اول و اشتغال روستایی رتبه هفتم را در کشور دارد که رقم خوبی بوده اما با توجه به محرومیت‌های زیادی که در استان وجود دارد وضعیت راضی کننده‌ای نیست و امیدواریم روند رو به رشدی با همت و اراده مدیران داشته باشیم.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز