خبرگزاری کار ایران

هومان محمودی خبر داد:

برترین‌ ادارات مخابرات منطقه لرستان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۱۴۳

از برترین‌ ادارات مخابرات منطقه لرستان در وصول مطالبات تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، هومان محمودی ضمن تقدیر از حضور فعال و بانشــاط روســای ادارات مخابرات شهرســتان‌های لرستان تصریح کرد: موفقیت مخابرات منطقه از نقطه فروش حاصل می‎شود که همواره شهرستان‌ها و امور مشترکان به‌عنوان نقاط فروش در ارتباط مســتقیم با مشتریان هستند و می‌توانند با مشتری‌مداری، رعایت اخلاق کاری، ارائه مناســب محصولات و خدمات و... در حفظ و نگهداشت مشتریان کوشا باشند.

وی افزود: مخابرات لرستان سال 96 موفق به کسب دو رتبه برتر در وصول مطالبات و درآمد عملیاتی بین مخابرات مناطق کشور شد. این موفقیت حاصل تلاش همکاران ما در حوزه‌های مالی و وصول مطالبات است.

مدیر مخابرات منطقه  لرستان اظهار داشت: به‌منظور تأمین منابع مالی برای اجرای طرح‌ها و انجام خدمات مطلوب به مشترکان نیاز است مشترکان محترم نسبت به پرداخت بهای تلفن مصرفی خود اقدام کنند.

در پایان بر اساس شاخص‌های ارزیابی وصول مطالبات، افزایش درآمد، پرداخت با سامانه 2000، پرداخت غیرحضوری و امتیازات فنی به عنوان شــاخص‌های ارزیابی شهرستان‌ها در ســال 96 شهرستان بروجرد رتبه اول، شهرستان دورود رتبه دوم و شهرستان خرم‌آباد  رتبه سوم را کسب کردند و از شهرستان‌های پلدختر و الیگودرز به دلیل افزایش صدوری نسبت به سال 95 تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز