خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مرکزی تعیین شد؛

انتخاب هیات رئیسه شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۳۵۱

در نشست شورای مرکزی، اعضای هیات رئیسه‌ انجمن اسلامی معلمان استان لرستان انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، جلسهٔ شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان لرستان برگزار  شد و هیات رئیسه‌ این انجمن مشخص شدند.

عصر یکشنبه دوم آبان ماه، ۱۴ عضو از ۱۵ عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان لرستان (شورای هماهنگی و اجرایی) در محل دفتر انجمن اسلامی معلمان استان لرستان گرد هم آمدند تا هیات رئیسهٔ این انجمن اسلامی صنفی، سیاسی و اصلاح‌طلب را انتخاب کنند.

در این جلسه علی تیموری با انتخاب هر ۱۴ عضو حاضر در جلسه، به عنوان رئیس شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان لرستان انتخاب شد.

همچنین خدانظر دریکوند به عنوان نائب رئیس اول و حجت‌اله مؤمنی نیز به عنوان نائب رئیس دوم و سیدسلمان موسوی و رضا صدری به‌عنوان منشی و مجتبی باقری‌ مطلق به‌عنوان خزانه‌دار و سعید عباس‌آبادی به‌عنوان دبیر و سخنگوی شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان لرستان، تعیین شدند.

علی‌تیموری، خدانظر دریکوند، سعیدعباس‌آبادی،حجت‌اله‌مؤمنی، مجتبی باقری‌مطلق، محمدولی امرایی، نورالدین دریکوند، فرید بهرامی، رضا صدری، سیدسلمان موسوی، مجتبی بهمنیان، یحیی دریکوند، اسماعیل قادری، پرویز عینی، ولی‌اله پورنصیر اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان لرستان هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز