خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح کرد:

انجام ۱۲ هزار مورد زایمان طبیعی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۶۰۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان‌لرستان گفت: طی سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۰۰ مورد زایمان طبیعی در استان لرستان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، آسترکی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونینش برگزار شد، با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۸۰۰ مورد زایمان طبیعی در استان داشته‌ایم، اظهار داشت: میزان زایمان‌های سزارین در استان ۴۳ درصد است که این میزان پایین‌تر از نرم کشوری است.

وی افزود: همچنین ۳۱ هزار و ۹۹۴ عمل جراحی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که بالغ بر ۴۴ هزار و ۹۵۳ مورد آن عمل غیراورژانسی بوده است.

وی اظهار داشت: سال ۹۴ بیش از ۱۷۷ هزار بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بستری شده‌اند که مدت اقامت در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی به ازای هر تخت ۲،۶ روز است. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ادامه داد:  یک میلیون و ۲۰ هزار و ۵۳۱ بیمار در کلینیک های تخصصی استان ویزیت سرپایی شده اند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶ کلینیک تخصصی در خرم آباد راه اندازی شده است و در سال ۹۴ بالغ بر ۶۵۴ هزار و ۸۵۰ بیمار به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کرده است.

برگزاری‌ آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز در این مراسم از برگزاری آزمون استخدامی رسمی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

علی خوارزم‌کیا با اشاره به اینکه دو آزمون استخدامی در رابطه با نیروهای شرکتی و نیروهای خدماتی داشتیم، اظهار داشت: در استخدام نیروهای شرکتی ضرورتی برای برگزاری آزمون نبود اما برای تبعیض قائل نشدن طبق دستورالعمل ها آزمون برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در آینده آزمون استخدامی رسمی نیز داریم، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته نزدیک به دو برابر سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور مجوز استخدام گرفته‌ایم.

معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: تاکنون ۱۸ هزار نفر در سامانه طرح کارآفرینی استان ثبت‌نام کرده‌اند و آزمون‌های برگزار شده نیز به استناد همین افرادی که در سامانه ثبت نام کرده اند صورت گرفته است.

خوارزم‌کیا یادآور شد: هیچ‌گونه ورود به عرصه اشتغال خارج از سیستم آزمون و ضوابط اداری در دانشگاه علوم پزشکی اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز