خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

آمار مسافران نوروزی لرستان از مرز 90 هزار نفر گذشت

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در 11روز نخست سال 95 آمار پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان به 90 هزار و 278 نفر رسید.

به گزارش ایلنا، گودرز کریمی‌فر در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان مسافران نوروزی،اظهار داشت:در 12 فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت این پایگاه‌ها در27 اسفند سال گذشته تا به امروز 29 هزار و 884 خانوار در قالب 90 هزار و 278 نفر در این مراکز پذیرش شده‌اند.

کریمی‌فر در ادامه اظهار کرد: 1501 خانوار در قالب 4447 نفر از این مسافران در روز یازدهم فروردین پذیرش شده‌اند.

کریمی‌فر تاکید کرد: به منظور تامین بستر مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی 10پایگاه در شهرهای لرستان راه‌اندازی شد و بیش از 2000 کلاس درس در قالب بالغ بر 200 آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شد.

وی تاکید کرد: به منظوراستمرار کیفی و کمی خدمات رسانی به مسافران، کارشناسان ستادی به طور مستمر، محسوس و نامحسوس مدارس و مراکز اسکان را مورد بارزسی و نظارت قرار می‌دهند تا از خدمات ارائه شده مطمئن شوند.

کد خبر : ۳۵۷۹۲۵